Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü
Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü Yapılan bir araştırma Türkiye'de sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) pazarının 2023 yılında yüzde 81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini ortaya koydu.
16.04.2024 Ekonomi
Hızlı tüketim ürünü perakendesi büyüyor
Hızlı tüketim ürünü perakendesi büyüyor NielsenIQ, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesinin 2023 yılının ilk 9 ayında yüzde 85 büyüme kaydettiğini açıkladı.
4.12.2023 Ekonomi
Rekabet Kurulu'ndan, hızlı tüketim malları firmasına para cezası
Rekabet Kurulu'ndan, hızlı tüketim malları firmasına para cezası Rekabet Kurulu'nca, hızlı tüketim malları sektöründe faaliyet yürüten firmaya, perakendecilerin yeniden satış fiyatlarına müdahale ettiği iddiasıyla yürütülen soruşturmada, 27 milyon 304 bin 867 lira 30 kuruş idari para cezası uygulandı.
20.01.2023 Ekonomi
Hızlı moda tüketiminin doğaya olan maliyeti nedir?
Hızlı moda tüketiminin doğaya olan maliyeti nedir? Şu marka ne çıkarmış bu marka ne üretmiş diye mağazaları bir bir dolaşıyoruz. Peki üretilen bunca güzel tekstil ürününün aslında çevreye olan zarar maliyetinin ne kadar farkındayız?
13.03.2018 Stil